Γρήγορο σνακ για πρωινό/δεκατιανό, χωρίς ψήσιμο, πολύ πιο οικονομικά από ότι να αγοράσουμε έτοιμες μπάρες και φυσικά με υλικά που έχουμε επιλέξει και γνωρίζουμε πόσο αγνά είναι. Δεν έχουν κάποια ιδιαίτερη δυσκολία στην παρασκευή. Απλά αναμιγνύουμε τα υλικά της επιλογής μας και στο τέλος τοποθετούμε το μείγμα στο ψυγείο για να γίνει πιο σκληρό.

Σαν υλικά τα βασικά είναι το φυστικοβούτυρο, που πλέον υπάρχει σε όλα τα super markets και νιφάδες δημητριακών (Quaker). Από κει και πέρα μπορούμε να βάλουμε ότι θέλουμε πχ καρύδια, αμύγδαλα, κρανμπερι, σταφίδες, αλεσμένα φουντούκια, κανέλα, μέλι, καρύδα, κακάο ή σοκολάτα, κάποια σκόνη πρωτεΐνης για αθλητές κα. Η συνταγή χρειάζεται και ένα υγρό συστατικό το οποίο μπορεί να είναι σκέτο νερό ή κάποιο γάλα (σόγιας, αμυγδάλου, καρύδας). Βάζουμε ότι μας αρέσει και στην ποσότητα που θέλουμε. Αν η ζύμη μας βγει πολύ σφιχτή προσθέτουμε νερό/γάλα ή quaker αν βγει πιο νερουλή/υγρή. Ειδικά τις νιφάδες δημητριακών, αν δεν μας αρέσει η υφή τους, μπορούμε να τις αλέσουμε και να τις φέρουμε σε μορφή αλευριού. Δεν επηρεάζει το τελικό αποτέλεσμα.

Στο τέλος, βάζουμε το μείγμα σε φόρμα και το τοποθετούμε στο ψυγείο για λίγες ώρες, ώστε να σφίξει και να τρώγεται πιο εύκολα. Μπορούμε να το αφήσουμε στο ψυγείο για να διατηρείτε. Καλό είναι να μην τις αφήσουμε για πάνω από τρεις μέρες, καθώς δεν περιέχουν κανένα συντηρητικό και είναι ωμές… αν και σίγουρα θα τις καταναλώσετε πριν περάσουν οι μέρες 🙂

Παρακάτω μερικές συνταγές, με διάφορα υλικά και σε διαφορετικές εκτελέσεις, ώστε να πάρετε ιδέες για τις δικές σας. Εννοείτε πως είναι για όλες τις ηλικίες και είναι ένα εξαίρετο πρωινό για τα παιδιά.

Αν ψάξετε στο internet με τους όρους “no bake protein bars”, θα βρείτε εκατοντάδες συνταγές.

Advertisements