Όλα ξεκίνησαν από το άρθρο του FUGAZI! Πάντα είχα αρτάνι και το χρησιμοποιούσα στην καθημερινότητα μου. Γνώριζα απ’ τον Στρατό την αξία και χρησιμότητα του. Έκτοτε, έχω αρτάνι που το χρησιμοποιώ στις δουλείες στο κτήμα μου, όπου δένω στο αυτοκίνητο τα διάφορα αγροτικά εργαλεία, πανιά, τσουβάλια, τις ελίες μου,κ.τ.λ. Αλλά μόλις διάβασα το άρθρο ”κρύψτε σχοινί παντού” έγινε το κλικ!

Έτσι έκανα την έρευνα μου,πρώτα σε υλικά. Δυστυχώς το αρτάνι που θα βρείτε στην Ελλάδα είναι ακριβό… Κάντε την έρευνα σας και αν βρείτε κάποιον με οικονομικές τιμές, παρακαλώ ενημερώστε με.
Παρακάτω θα σας δώσω 2 συνδέσμους. Εναν από εκεί όπου αγοράζω το αρτάνι και τα διάφορα υλικά και ο δεύτερος ένα μπλογκ για να μάθετε τους κόμπους και τα δεσίματα!

Πέραν από τη διασκέδαση και δημιουργικότητα,σας διαβεβαιώνω ότι θα αποκτήσετε και ένα μικρό έξτρα εισόδημα.

Καλή επιτυχία!

