Έχουμε την εντύπωση, πως ο οργανισμός μας, χρειάζεται και καταναλώνει πολύ νερό, μόνο το καλοκαίρι ή γενικά τις ζεστές μέρες. Δυστυχώς αυτό είναι ένα μεγάλο λάθος. Ο οργανισμός μας, πάντα καταναλώνει και χρειάζεται αρκετό νερό, ανά ημέρα. Απλώς το χειμώνα και γενικά τις κρύες μέρες, δεν το καταλαβαίνουμε ότι, χάνουμε αρκετό νερό.

Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό νερού, αποβάλλεται με την αναπνοή μας. Επίσης φορώντας πολλά και ζεστά ρούχα, τυχαίνει να ιδρώνουμε χωρίς να το καταλαβαίνουμε ειδικά αν εργαζόμαστε ή αθλούμαστε σε συνθήκες ψύχους. Τέλος, επειδή ο οργανισμός μας, για να διατηρήσει την θερμοκρασία του σώματος σε επιτρεπτά όρια, “εργάζεται” παραπάνω και χρειάζεται μεγαλύτερες ποσότητες νερού.

Άρα, ειδικά όταν αναγκαζόμαστε να δουλεύουμε σκληρά σε συνθήκες ψύχους, χρειάζεται να λαμβάνουμε κανονικά ποσότητες νερού, αν όχι και παραπάνω. Το πρόβλημα όμως είναι ότι, λόγο του κρύου, δεν καταλαβαίνουμε ότι χρειαζόμαστε νερό ή δεν έχουμε καν την αίσθηση της δίψας. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να πίνουμε νερό, ακόμα και νιώθουμε ότι δεν διψάμε. Περιοδικά μέσα στην ημέρα, να πίνετε νερό, άσχετα αν διψάτε ή όχι. Το χειρότερο που θα πάθετε, είναι να επισκεφθείτε την τουαλέτα μερικές φορές παραπάνω. 😉

Σε περίπτωση που δεν αναπληρώσουμε τα ποσά νερού, που χάνονται/καταναλώνονται από το οργανισμό μας, κινδυνεύουμε να πάθουμε αφυδάτωση, έστω και σε ήπια μορφή. Μικρόσυμπτώματα όπως πονοκέφαλος, αίσθηση κούρασης, ψιλοζαλάδες, στεγνό στόμα, είναι ενδείξης αφυδάτωσης. Γιαυτό λοιπόν ειδικά σε περίπτωση που βρισκόμαστε σε κάποια κατάσταση έκτακτης ανάγκης, μέσα στο καταχείμωνο, χρειάζεται να πίνουμε κανονικά νερό.

Advertisements