Kαίγομαι!!!

Φαντάζομαι πως όλοι ξέρουμε τι είναι το σύγκαμα και λίγο πολύ, το έχουμε περάσει, έστω και σε μικρή ηλικία. Γιατί όμως συγκαιώμαστε; Τα πιο συνηθισμένα αίτια, είναι τα παρακάτω;

  • Αρκετή υγρασία για μεγάλο χρονικό διάστημα στο σημείο του συγκάματος. Είτε αυτό είναι ιδρώτας, είτε νερό (πχ. μετά το μπάνιο στην θάλασσα, που αρκετοί δεν αλλάζουν μαγιό)
  • Η ζέστη είναι άλλος ένας παράγοντας, αλλά στην ουσία δεν φταίει η ίδια, αλλά ο ιδρώτας που προκαλεί. Αν είστε από τους τύπους που ιδρώνουν εύκολα με το παραμικρό, τότε είστε πιο επιρρεπής.
  • Η τριβή των μπουτιών μεταξύ τους ή με τα εσώρουχα και τα ρούχα, είναι απο τους πιο συχνούς λόγους. Είτε επειδή έχουμε πάρει μερικά κιλά παραπάνω και τα μπουτάκια μας, ενωθήκαν είτε επειδή φοράμε κάποιο στενό ρούχο ή εσώρουχο, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.
  • Το περπάτημα και το τρέξιμο, συσχετίζονται έμμεσα με το σύγκαμα, καθώς όταν περπατάμε/τρέχουμε έντονα, ιδρώνουμε πιο πολύ και η τριβή αυξάνετε. Άρα δεν φταίει καθε αυτό το περπατημα αλλα οι συνέπειες του.
  • Ο συνδυασμός ενός εκ των παραπάνω με το γεγονός ότι δεν καθαρίζουμε καλά ή συχνά την ευαίσθητη περιοχή, δημιουργεί και αυτός έντονο σύγκαμα.

Συνεπώς για να αποφύγουμε ή προλάβουμε, ένα σύγκαμα, λαμβάνουμε μέτρα κατά των αιτιών που το προκαλούνε, οπότε:

  • Όταν κάνουμε μπάνιο στην θάλασσα, αλλάζουμε μαγιό στο τέλος και δεν το αφήνουμε πάνω μας να στεγνώσει. Ακόμα και όταν κάνουμε μπάνιο στην μπανιέρα μας, μετά θα πρέπει να σκουπίσουμε καλά τα νερά, με την πετσέτα μας, πριν φορέσουμε το εσώρουχο μας.
  • Αν ιδρώνουμε εύκολα, προσέχουμε να αλλάζουμε συχνά εσώρουχα και να κάνουμε πιο συχνά ντους. Η καθαριότητα στην ευαίσθητη περιοχή είναι το Α και το Ω.
  • Φοράμε ρούχα και εσώρουχα στο νούμερο μας και όχι πιο στενά. Αν μόλις έχουμε πάρει λίγα κιλά και νιώθουμε ότι τα εσω-ρουχα μας, μας στενεύουν θα πρέπει να πάρουμε μεγαλύτερα. Αν είστε τύπος, που φοράει εσώρουχο τύπου σλιπ, για μικρό διάστημα, μέχρι να επουλωθεί το τραύμα, φορέστε μποξεράκι. Αργότερα ξανα-αλλάζετε, καθώς και τα μποξεράκια, έχουν τα μειονεκτήματα τους.
  • Η δίαιτα, είναι απαραίτητη, σε περίπτωση που έχουμε πολλά κιλά και όχι μόνο για το σύγκαμα.
  • Αν αθλούμαστε συχνά και εντατικά και συγκαιόμαστε συχνά, τότε ελλατώνουμε για λίγο τις δραστηριότητες μας. Αντι για λίγες φορές, εντατικής άθλησης, προτιμήστε πιο συχνή άθληση, με μικρότερη χρονική διάρκεια και ένταση. Εννοείτε, οτι δεν ξεχνάμε το ντους.
  • Η λύση της κυρίας στην φωτογραφία δεν είναι η ενδεδειγμένη!!! 😛

Σαν φαρμακευτική λύση μπορείτε να κάνετε τα εξείς:

  • Ρωτήστε καποιο φαρμακοποιό να σας δώσει κάποια αλοιφή.
  • Πλένετε την περιοχή, με πράσινο σαπούνι ή κάποιο άλλο υποαλλεργικό αφρόλουτρο (πχ Εuboss), τα οποία όμως είναι πανάκριβα σε σχέση με τα υπόλοιπα.
  • Χρησιμοποιείστε κυραλοιφή στην ευαίσθητη περιοχή. Προσωπικά δεν την έχω χρησιμοποιείσει, αλλά απο μια έρευνα στο Internet είδα οτι κάνει θραύση. Επίσης είναι από απόλυτα φυσικά υλικά, οπότε με την πρώτη ευκαιρία (ελπίζω όχι σύντομα 😉 ) θα την δοκιμάσω.

Η συνταγή για την κοιραλοιφή. Πηγή: http://www.sheblogs.eu/2011/01/07/natural_wax_balsam_recipe/

Υλικά

– Ελαιόλαδο (150ml)

– Φυσικό κερί μέλισσας (1 κουτ.γλυκού)

Εκτέλεση

Βάζεις το κερί σε ένα μπρικάκι ή σε μπεν μαρί στη φωτιά και περιμένεις να διαλυθεί. Ρίχνεις μέσα το ελαιόλαδο και ανακατεύεις καλά. Μόλις κρυώσει είναι έτοιμο για χρήση. Μοίρασέ το σε γυάλινα βαζάκια και έχε το έτοιμο για κάθε ερεθισμό. Θα εκπλαγείς από τα αποτελέσματα.

Διατηρείται πολύ καιρό, καλό είναι όμως το καλοκαίρι να την έχεις στο ψυγείο.

To post, το αφιερώνω στον κύριο http://ennui92.wordpress.com/2010/06/23/%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%BA%CE%B1%CE%B7%CE%BA%CE%B1/ αξίζει να το διαβάσετε. Προσωπικά έριξα αρκετό γέλιο. ;P

Advertisements